McDonald’s prijala žiadosť od Alexy a Google Assistant na spustenie aplikácii.
Spoločnosť Mcdonald’s dnes oznámila novú iniciatívu „Apply Thru“, v rámci ktorej majitelia zariadení Amazon Alexa a Google Assistant budú spúšťať aplikácie úloh pomocou štandardných hlasových povelov „Alexa“ a „ Ok Google“. Spoločnosť to plánuje ako spôsob dať mladým ľuďom šancu na začatie kariéry pomocou digitálnych hlasových asistentov s umelou inteligenciou v jednej svojich reštaurácii.
Proces žiadosti nemôžete dokončiť pomocou Alexa alebo Assistant Google. Všetko čo je potrebné je, že musíte nahlas odpovedať na niekoľko základných otázok. Po odpovediach na tieto otázky dostanú text s odkazom na dokončenie procesu podávania žiadosti online.
Táto iniciatíva je súčasťou rastúcej série technologicky zameraných snáh, ktorú spoločnosť vynaložila v posledných rokoch s cieľom vytvoriť ju ako hip, miléniovú značku. Spoločnosť v priebehu posledného desaťročia bojovala s nárastom rýchlych, zdravších stravovacích reťazcov a diétnych trendov a zmien v kultúre stravovania, ktoré viedli k menšiemu počtu nočných jázd a objednávaniu cez mobilné aplikácie.
V reakcii na to spoločnosť prijala odvážnu víziu a to je automatizácia a doručovanie na požiadanie. Stále tu hrá aj nostalgická predstava, že McDonald’s môže byť pre mladých ľudí príjemné miesto čo sa týka práce a nie práca nahradená samotným pokrokom v oblasti softvéru a robotiky, na ktorú spoločnosť vsádza budúcnosť podnikania.
Príkladom agresívnejšieho technologického objatia spoločnosti McDonald’s je masívne partnerstvo so spoločnosťou Uber Eats, ktoré zahŕňa experimentálne doručovanie dronov a DoorDash, ako aj globálne rozšírenie jej samoobslužných kioskov. Príkladom je úžasné partnerstvo „Snaplications“ so Snapchat , ale teraz u Apply Thru založenej na technológiách Alexa a Google nie je jasné či sa budú ľudia chcieť uchádzať o prácu pomocou hlasového asistenta Al alebo aplikácie snapchat.
McDonald’s v súčasnosti testuje ešte dramatickejšie kroky, napríklad skutočné roboty v kuchyni a hlasom aktivované systémy drive-thru. V tomto roku spoločnosť tiež urobila niekoľko akvizícii, vrátane odhadovanej dohody o 300 miliónoch dolárov pre izraelský Al startup Dynamic Yield, aby priniesla ešte viac vylepšení Al a prispôsobenie sa ej zážitkom z jazdy, jeho rôznymi ponukami v obchode a online. A ďalšie aspekty podnikania.
Cieľom je znížiť náklady, udržať vysoké marže a zabezpečiť, aby spoločnosť McDonald’s mohla spracovávať, zostavovať a doručovať objednávky čo najefektívnejšie na celom svete.